Ένα Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης (Warehouse Management System – WMS) αντιπροσωπεύει την πλατφόρμα λογισμικού που σχεδιάστηκε για την αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση των αποθηκών και των αποθηκευμένων εμπορευμάτων. Με την αύξηση της πολυπλοκότητας και της χωρητικότητας μίας αποθήκης, η ανάγκη για ένα πλήρως ενσωματωμένο και αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης αποθήκης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Το WMS επιτρέπει τον ακριβή εντοπισμό του αποθεματικού, τη διαχείριση του χώρου αποθήκευσης, τη διαχείριση των εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευμάτων, καθώς και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών αποθήκευσης και ανανέωσης αποθεμάτων. Μέσω της παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο των αποθεμάτων και της βελτιστοποίησης των δρομολογημένων εργασιών, το WMS εξασφαλίζει τη μείωση των σφαλμάτων και τον εκσυγχρονισμό της αλυσίδας εφοδιασμού.

Οφέλη του Συστήματος Διαχείρισης Αποθήκης

Ένα σύστημα διαχείρισης αποθήκης παρέχει πληθώρα οφελών που βελτιώνουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών αποθήκευσης. Κάποια από τα κύρια οφέλη περιλαμβάνουν:

Ένα WMS αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για την αποθήκευση και διαχείριση αποθεμάτων σε μια επιχείρηση, βοηθώντας να βελτιωθεί η απόδοση, η ακρίβεια και η αποτελεσματικότητα των διαδικασιών.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Διαχείριση προϊόντων, οργάνωση αποθήκης, σύνδεση με eshop

Ένα Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σύγχρονης αλυσίδας εφοδιασμού και τη βελτίωση της λειτουργικότητας των αποθηκών.

Γιατί να το Παραγγείλω;

ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εξετάσετε την εγκατάσταση ενός Συστήματος Διαχείρισης Αποθήκης (WMS), ειδικά αν σχεδιάζετε να συνδέσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (e-shop) με αυτό. Ακολουθούν μερικοί σημαντικοί λόγοι:

Τι προσφέρουμε - Βασικά συστατικά

Η CONTIA ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Διαχείριση Προιόντων

Το σύστημα αποθήκης της Contia επιτρέπει την διαχείριση του αποθέματος των προϊόντων, την απογραφή και την μελλοντική πρόβλεψη του. Δίνεται η δυνατότητα για σύνδεση προϊόντων με προμηθευτές και αυτοματοποιημένες ενέργειες για παραγγελία σε περίπτωση χαμηλού αποθέματος. Διάφοροι ρόλοι μπορούν να έχουν διαφορετική διαχείριση των προιόντων. Κάποιοι μπορούν να ασχολούνται με τις πωλήσεις, άλλοι με τις παραλαβές ενώ οι τρίτοι με την απογραφή και καταγραφή του αποθέματος.

Διαχείριση Πελατών

Η επιχείριση που δέχεται παραγγελίες πρέπει να μπορεί να διαχειρίζεται τους πελάτες της. Το σύστημα δίνει αυτή τη δυνατότητα. Οι πελάτες μπορούν να καταγραφούν με όλα τα στοιχεία τους. Κάθε παραγγελία για συγκεκριμένο πελάτη καταγράφεται στο προφίλ του πελάτη ενώ υπάρχουν στατιστικά και διαγράμματα για τις πωλήσεις προιόντων σε χρηματική αξία, αποθέματος κ.α. Σημαντικό εξίσου είναι η καταγραφή συμβάντων που έχουν πραγματοποιηθεί για κάθε προιόν (π.χ. χρονική στιγμή που ενημερώθηκε το προιόν, από ποιους προμηθευτές σε ποιους πελάτες κτλ.)

Διαχείριση Προμηθευτών

Οι προμηθευτές που συνδέονται με την επιχείρηση μπορούν να προστεθούν στο σύστημα με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες τους (ονόματα επαφών, στοιχεία επικοινωνίας κτλ.). Κάθε προιόν μπορεί να συνδεθεί με έναν ή περισσότερους προμηθευτές. Το σύστημα επιτρέπει την δημιουργία παραγγελιών προς τους προμηθευτές και επιτρέπει την αποστολή διαμορφωμένης παραγγελίας σε αυτούς με αυτόματο ή χειροκίνητο τρόπο. Ο διαχειριστής έχει την δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης της παραγγελίας καθώς και την προσθήκη δυνητικών ημερομηνιών για την παραλαβή. 

Διαχείριση Παραστατικών

Ένα σύστημα αποθήκης δεν μπορεί να μην περιλαμβάνει και έναν μηχανισμό για δημιουργία παραστατικών. Το σύστημα της Contia επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δημιουργία παραστατικών για τις παραγγελίες του πελάτη. Προσφέρει την δυνατότητα για προσθήκη κατάστασης (status) παραστατικού (π.χ. εκκρεμεί πληρωμή, ολοκληρωμένη κ.α.) καθώς και τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή για μελλοντικές στατιστικές αναλύσεις και ιστορικό.

Σύνδεση με Eshop

Για την πιο αποτελεσματική διαχείριση των προιόντων και του αποθέματος είναι σκόπιμο η ψηφιακή παρουσία της εταιρείας να ταιριάζει με την φυσική. Σε αυτή τη προσπάθεια το σύστημα της Contia επιτρέπει την σύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης με την αποθήκη. Τα οφέλη αυτής της σύνδεσης είναι:

  1. Άμεση ενημέρωση του αποθέματος της αποθήκης: Ο διαχειριστής έχει καλύτερη εποπτεία των πόρων που διαθέτει και σε περίπτωση χαμηλού αποθέματος να προβεί κατευθείαν για παραγγελία από τον προμηθευτή.
  2. Αποτελεσματικότερη διαχείριση προϊόντων: Η τοπική ενημέρωση των προϊόντων είτε σε περιγραφές, εικόνων, ποσοτήτων μπορεί να γίνει πιο γρήγορα έναντι της απομακρυσμένης επικοινωνίας με τον χώρο φιλοξενίας.
  3. Γρηγορότερη δημιουργία παραστατικών και καλύτερη διαχείριση των παραγγελιών: Η καταγραφή των πελατών τοπικά προσφέρει πολλούς περισσότερους μηχανισμούς έναντι σε online υποδομές.

Τι προσφέρουμε - Χαρακτηριστικά

ΠΛΗΘΩΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ CONTIA

Στατιστικά για όλα

Η ανάπτυξη μίας επιχείρισης απαιτεί την ανάλυση των διαδικασιών που συμβαίνουν σε μία επιχείρηση στη διάρκεια του χρόνου. Το σύστημα της Contia προσφέρει πληθώρα συστατικά που ασχολούνται με την καταγραφή και την παρουσίαση δεδομένων της επιχείρησης. Αριθμός πωλήσεων, πωλήσεις ανά πελάτη, κίνηση προϊόντων κ.α. είναι κάποια από τα οποία ο επιχειρηματίας μπορεί να αντλήσει πληροφορία για την κίνηση της επιχείρησής του.

Μηχανισμοί Αναζήτησης / Φιλτραρίσματος

Ένα σύστημα αποθήκης δεν γίνεται να μην παρέχει μηχανισμούς για την γρήγορη αναζήτηση και φιλτραρίσματος του περιεχομένου. Σε αυτή την πορεία, οι μηχανισμοί φιλτραρίσματος που παρέχουμε επιτρέπουν την γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εύρεση συμβάντων (π.χ. όλες οι παραγγελίες που εκκρεμούν), ατόμων (π.χ. προμηθευτές, αγοραστές). 

Εσωτερική/ Εξωτερική Επικοινωνία

Το σύστημα παρέχει στους χρήστες του την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας είτε μέσω live chat ή video call. Επίσης, μέσω έτοιμων φορμών επικοινωνίας υπάρχει η δυνατότητα αποστολής email σε πελάτες και προμηθευτές για όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των μερών.

Ροή Διαδικασιών

Το σύστημα της Contia παρέχει την δυνατότητα για παρακολούθηση της ροής των διαδικασιών εντός της αποθήκης. Από την διαδικασία ζήτησης προσφοράς στον προμηθευτεί μέχρι την παράδοση παραγγελίας και δημιουργίας παραστατικού στον τελικό πελάτη. Οι διαδικασίες είναι χωρισμένες σε καρτέλες και ο διαχειριστής έχει άμεση εποπτεία όλων των συμβάντων που έχουν συμβεί ή πρόκειται να συμβούν. Παράλληλα οι μηχανισμοί φιλτραρίσματος επιτρέπουν την ακόμη πιο γρήγορη εποπτεία.

Τμηματοποίηση

Ανάλογα με το μέγεθος της αποθήκης, τα προιόντα που είναι προς πώληση και το οργανωτικό πλαίσιο, ενδέχεται τα προιόντα να είναι κατανεμημένα σε διάφορα μέρη μέσα στην αποθήκη. Σε αυτή τη περίπτωση είναι σημαντική μία μοντελοποίηση της αποθήκης που να περιλαμβάνει τα διαφορετικά μέρη. Το σύστημα της Contia επιτρέπει την τμηματοποίηση της αποθήκης ώστε να υπάρχει καλύτερη εποπτεία και γρηγορότερη κίνηση των προϊόντων (παραλαβή, παράδοση).

Ζητήστε Προσφορά - Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης

    Επιθυμείτε σύνδεση με eshop;