ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Διαχείριση παραγγελιών, Δημιουργία νέας παραγγελίας, Καταχώριση πελατών, Εξαγωγή παραγγελίας
Δημιουργία παραγγελιών
Η καταγραφή και διαχείριση παραγγελιών ενός συστήματος δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας νέων παραγγελιών και καταγραφής εγγραφών πελατών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες συνδέονται με παραγγελίες και η επιχείρηση είναι πλήρως ενημερωμένη για την εξέλιξη των καταχωρημένων παραγγελιών.
- Εύκολη καταγραφή νέων παραγγελιών ακολουθώντας απλά βήματα.
- Καταχώριση στοιχείων πελατών.
- Υπολογισμός επιμέρους κόστους για τα στοιχεία της παραγγελίας.
- Εμφάνιση σύνοψης παραγγελιών με τα αντίστοιχα κόστη.
- Σύνδεση της παραγγελίας με τον αντίστοιχο πελάτη κάνοντας συγχώνευση των επιμέρους πληροφοριών τους.
- Αυτόματη ταξινόμηση των παραγγελιών.
Διαχείριση παραγγελιών
Το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να διαχειρίζεται τις παραγγελίες των πελατών της, μέσα από μία γκάμα λειτουργικών διεργασιών.
- Ενημέρωση χρήστη για τις παραγγελίες σε πραγματικό χονο.
- Ενημέρωση χρήστη για την κατάσταση των παραγγελιών (παραγγελίες εν ενεργεία, με υπολειπόμενο ποσό και σε αναμονή).
- Ιστορικό παραγγελιών για μελλοντικά στατιστικά δεδομένα.
Εξαγωγή παραγγελιών
- Εκτύπωση παραγγελιών σε χαρτί.
- Εξαγωγή παραγγελιών σε pdf και xls.
- Δημιουργία αντίγραφου ασφαλείας (backup).