Διαχείριση Έργου
Διαχείριση Έργου (Project Management)
Οι εταιρείες/οργανισμοί που αναλαμβάνουν έργα πελατών οφείλουν να έχουν ένα σύστημα τέτοιο ώστε να καταγράφουν όλες τις δραστηριότητες και τις εργασίες που πρέπει να συμβούν για το έργο. Επίσης, οφείλουν να έχουν αναθέσεις στους υπαλλήλους που αναλαμβάνουν διάφορες εργασίες στο έργο ή στα έργα και προθεσμίες για την ολοκλήρωση αυτών. Τα συστήματα διαχείρισης έργων αναλαμβάνουν ακριβώς αυτή τη διαδικασία. Παρέχουν διαχειριστικό περιβάλλον για την ομαδοποίηση των έργων και για κάθε έργο τις αντίστοιχες εργασίες, τα άτομα στα οποία έχουν ανατεθεί και τα διάφορα ορόσημα που υπάρχουν.
Οφέλη Επιχείρησης - Διαχείριση Έργου
Η χρήση συστήματος διαχείρισης έργου έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για μία επιχείρηση
- Οργάνωση και Δομημένη Διαχείριση: Τα συστήματα διαχείρισης έργου παρέχουν ένα πλαίσιο για την οργάνωση όλων των πτυχών του έργου, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιών, των εργασιών και των υπευθύνων.
- Κατανοητή Πρόοδος: Η δυνατότητα να βλέπεις την πρόοδο του έργου μπορεί να βελτιώσει τη διαφάνεια και την επικοινωνία εντός της ομάδας και με τους ενδιαφερόμενους φορείς.
- Βελτιωμένος Προγραμματισμός και Εκτέλεση: Οι λειτουργίες προγραμματισμού και κατανομής πόρων ενισχύουν την ικανότητα να προγραμματίζεις και να εκτελείς τις εργασίες με αποτελεσματικότητα.
- Συνεργατική Εργασία: Οι δυνατότητες κοινής χρήσης αρχείων, συζητήσεων και ενημέρωσης για τις εργασίες μπορούν να βελτιώσουν τη συνεργατική εργασία εντός της ομάδας.
- Αύξηση της Αποδοτικότητας: Ο προγραμματισμός και η παρακολούθηση των εργασιών μπορούν να βοηθήσουν στην ελαχιστοποίηση των καθυστερήσεων και την αύξηση της αποδοτικότητας της ομάδας.
- Βελτίωση της Διαχείρισης Κινδύνων: Οι λειτουργίες παρακολούθησης και ανίχνευσης κινδύνων μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων εγκαίρως, επιτρέποντας τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπισή τους.
- Αποθήκευση Γνώσης: Η καταγραφή των δεδομένων και των εκτελεστικών βήματων κατά τη διάρκεια του έργου μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία ενός αποθετηρίου γνώσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μελλοντικά έργα.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΟΥ
Δημιουργία εργασιών, Ανάθεση σε υπαλλήλους, χρονοδιάγραμμα και ορόσημα
Τα συστήματα Διαχείρισης Έργου πρέπει να περιλαμβάνουν κάποια βασικά χαρακτηριστικά.
- Προγραμματισμός και Παρακολούθηση Έργων: Δυνατότητα δημιουργίας προγραμμάτων έργου, παρακολούθησης προόδου, και αναθεώρησης των προγραμμάτων ανάλογα με τις αλλαγές και τις ανάγκες του έργου.
- Διαχείριση Εργασιών: Κατανομή εργασιών σε μέλη της ομάδας, εκχώρηση προθεσμιών, και παρακολούθηση της προόδου τους.
- Διαχείριση Πόρων: Κατανομή και παρακολούθηση των πόρων του έργου, συμπεριλαμβανομένων του ανθρώπινου δυναμικού, του χρόνου και των οικονομικών πόρων.
- Παρακολούθηση και Αναφορά Προόδου: Δυνατότητα παρακολούθησης της προόδου του έργου μέσω αναφορών, γραφημάτων και διαγραμμάτων.
- Διαχείριση Κινδύνων: Αναγνώριση, αξιολόγηση και διαχείριση των κινδύνων που επηρεάζουν το έργο.
- Αποθήκευση Εγγράφων: Αποθήκευση, οργάνωση και κοινή πρόσβαση σε εγγράφους και αρχεία που σχετίζονται με το έργο.
- Διαχείριση Αντιφάσεων: Αναγνώριση και επίλυση αντιφάσεων στο έργο ή στον προγραμματισμό του.
- Αυτοματοποίηση Καθηκόντων: Δυνατότητα αυτοματοποίησης εργασιών και διαδικασιών για την απλούστευση της διαχείρισης
- Αναλύσεις και Εκθέσεις: Παραγωγή αναλύσεων και εκθέσεων για την απόδοση του έργου και τη λήψη αποφάσεων.
Γιατί να το Παραγγείλω;
ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΟΥ
Η παραγγελία ενός συστήματος διαχείρισης έργου αποτελεί σημαντική επένδυση για κάθε επιχείρηση, με πολλά οφέλη και κίνητρα που την καθιστούν αναγκαία. Εδώ είναι μερικοί λόγοι γιατί η παραγγελία ενός συστήματος διαχείρισης έργου μπορεί να είναι αναγκαία και επωφελής για την επιχείρησή σας:
- Βελτίωση Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών: Ένα CRM διευκολύνει τη διαχείριση των πληροφοριών πελατών και την επικοινωνία με αυτούς. Με την καταγραφή όλων των δεδομένων και την οργάνωσή τους σε ένα κεντρικό σημείο, η επιχείρησή σας μπορεί να παρέχει πιο αποτελεσματική και προσαρμοσμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες.
- Αύξηση Πωλήσεων και Εσόδων: Ένα CRM σας βοηθά να παρακολουθήσετε τις πωλήσεις, να διαχειριστείτε τον πελατολόγιο σας και να αναπτύξετε στρατηγικές πώλησης που είναι πιο αποτελεσματικές. Με την ανάλυση δεδομένων και τη δυνατότητα πρόβλεψης των τάσεων, μπορείτε να λάβετε στρατηγικές αποφάσεις που θα αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδα σας.
- Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Ένα CRM επιτρέπει την αυτοματοποίηση εργασιών και διαδικασιών, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και πόρους. Από την αποστολή email μέχρι τη δημιουργία ειδοποιήσεων και προγραμματισμό εργασιών, ένα CRM μπορεί να απλοποιήσει τις καθημερινές εργασίες των υπαλλήλων σας.
- Βελτίωση Οργάνωσης και Διαχείρισης Δεδομένων: Με την ολοκληρωμένη διαχείριση των πληροφοριών πελατών σε ένα CRM, μπορείτε να οργανώσετε και να αναζητήσετε δεδομένα με ευκολία, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και την απόδοση των διαφόρων τμημάτων της επιχείρησής σας.
- Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Η χρήση ενός CRM μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, διευκολύνοντας την επίτευξη των στόχων σας και την ικανοποίηση των πελατών σας με πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Τι προσφέρουμε - Βασικά συστατικά
Η CONTIA ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Διαχείριση Εργασιών
Το σύστημα διαχείρισης έργου της Contia επιτρέπει την δημιουργία εργασιών για κάθε έργο που αναλαμβάνει η εταιρεία. Οι εργασίες τοποθετούνται σε κάρτες με τις αντίστοιχες προθεσμίες και αναθέσεις προσωπικού. Επίσης, οι εργασίες μπορούν να ταξινομηθούν σε στήλες ή να δημιουργηθούν στέλνοντας ένα email στο σύστημα.
Καταγραφή Συμβάντων
Κάθε ενέργεια που συμβαίνει στο σύστημα όπως δημιουργία νέας εργασίας, τροποποίηση ή μεταφορά σε άλλη στήλη, καταγράφεται ώστε οι εμπλεκόμενοι να γνωρίζουν ακριβώς τις διαδικασίες που έχουν συμβεί στο σύστημα.
Διαχείριση Φάσεων Έργου
Ένα έργο μπορεί να χωριστεί σε διάφορες φάσεις. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα του έργου μπορούν να υπάρχουν παραπάνω από μία φάσεις, κάτι που θα πρέπει να καταγραφούν. Το σύστημα παρέχει την δυνατότητα ανάθεσης φάσεων σε κάθε έργο με μορφή λίστας με τις αντίστοιχες ημερομηνίες έναρξης και λήξης των φάσεων του έργου.
Δημιουργία αναφορών
Το σύστημα παρέχει την δυνατότητα για την ανάλυση των εργασιών κάθε έργου. Παράγονται κάποια στατιστικά ανάλογα με την κατάσταση των εργασιών και παρουσιάζονται κάποια διαγράμματα για την απεικόνιση όλων των καταστάσεων των εργασιών.