Καθώς ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης μεγαλώνει, περισσότεροι πελάτες/συνεργάτες προστίθενται στο πελατολόγιο της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα για κάθε πελάτη μπορούν να καταχωρηθούν παραπάνω από μία υπηρεσίες. Για την διαχείριση αυτής της διαδικασίας απαιτούνται λογισμικά (σύστημα πελατολογίου) που παρέχουν τις επιθυμητές λειτουργίες. Δηλαδή, απαιτούνται συστήματα πληροφορικής που καταγράφουν το προφίλ ενός πελάτη. Επίσης, τα λογισμικά πρέπει να καταγράφουν την σχέση του πελάτη με την επιχείρηση, δηλαδή, τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση στον πελάτη. Επομένως, ένα σύστημα πελατολογίου με τις επιθυμητές λειτουργίες μπορεί να βοηθήσει στην οργάνωση και εξέλιξη της επιχείρησης. Περισσότερα για την αρχειοθέτηση πελατών ακολουθήστε την διεθνή βιβλιογραφία.  Συγκεκριμένα το πακέτο περιλαμβάνει:

Οφέλη του Συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων CRM

Η εγκατάσταση ενός συστήματος διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη σε μία επιχείρηση. Ορισμένα από τα κύρια οφέλη περιλαμβάνουν:

Αυτά τα οφέλη μπορούν να βοηθήσουν μία επιχείρηση να βελτιώσει την απόδοσή της, να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και να ενισχύσει την ανταγωνιστική της θέση στην αγορά.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Διαχείριση οργάνωση και αρχειοθέτηση πελατών

Ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) μπορεί να έχει πολλά χαρακτηριστικά, τα οποία συνήθως προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης. Ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά ενός CRM περιλαμβάνουν:

Γιατί να το Παραγγείλω;

ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αρχειοθέτηση Πελατών

Η παραγγελία ενός συστήματος διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) αποτελεί σημαντική επένδυση για κάθε επιχείρηση, με πολλά οφέλη και κίνητρα που την καθιστούν αναγκαία. Εδώ είναι μερικοί λόγοι γιατί η παραγγελία ενός CRM μπορεί να είναι αναγκαία και επωφελής για την επιχείρησή σας:

Τι προσφέρουμε - Βασικά συστατικά

Η CONTIA ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Αρχειοθέτηση Πελατών

Το σύστημα αρχειοθέτησης πελατών της Contia επιτρέπει την επιχείρηση όχι μόνο να καταχωρεί τους πελάτες της αλλά και να έχει διάφορα στάδια για την απόκτηση τους από Leads σε τελικούς πελάτες για την επιχείρηση. Τα στάδια αυτά είναι προσαρμοστικά με την έννοια ότι μπορούν να προσαρμοστούν στις εκάστοτε ανάγκες της εταιρείας. Επίσης, στα στάδια είναι εφικτό να προστεθούν δραστηριότητες με τους πελάτες όπως επικοινωνίες και συναντήσεις.

Ομάδες Πωλήσεων

Μία μεγάλη εταιρεία διαθέτει προσωπικό για το τομέα των πωλήσεων. Το σύστημα της Contia επιτρέπει την δημιουργία ομάδων για τις πωλήσεις. Με αυτό τον τρόπο είναι εφικτή η καταγραφή του τζίρου που κάθε ομάδα έχει πετύχει και το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την τελική πώληση

Δραστηρίοτητες

Η απόκτηση ενός πελάτη πρέπει να γίνεται σε στάδια. Ξεκινώντας από την πρώτη επικοινωνία μέχρι την τελική προσφορά και απόκτηση του πελάτη. Η Contia με το σύστημα που διαθέτει επιτρέπει στον διαχειριστή να ορίσει όλα αυτά τα συμβάντα που χρειάζονται για τον τελικό πελάτη. Από συγκεκριμένες ημερομηνίες για συναντήσεις, τηλεφωνικές επικοινωνίες μέχρι την δημιουργία και την επισύναψη τελικής προσφοράς για τον πελάτη

Αναμενόμενα Έσοδα

Το σύστημα παρέχει ένα πιθανοκρατικό μοντέλο για την μελλοντική πρόβλεψη των εσόδων που θα έχει η επιχείρηση από κάθε επικοινωνία που έχει με τον πελάτη. Ο διαχειριστής μπορεί να προσθέσει την πιθανότητα απόκτησης του πελάτη και το σύστημα του δίνει την δυνατότητα να δει ποια θα είναι τα αναμενόμενα έσοδα για τις ενέργειες που μεσολαβούν για τον πελάτη.

Ζητήστε Προσφορά - Αρχειοθέτηση Πελατών